طرح جدیدی به ردیف های بودجه وزارت راه و شهرسازی اضافه نمی شود
طرح جدیدی به ردیف های بودجه وزارت راه و شهرسازی اضافه نمی شود

به گزارش اقتصاد بر خط ،خیرالله خادمی روز چهارشنبه در جریان بازدید از روند اجرایی طرح های راه سازی ملایر بیان کرد: توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور در ۴۰ سال گذشته بی نظیر و با قبل از انقلاب غیرقابل مقایسه است. مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور درباره طرح […]

به گزارش اقتصاد بر خط ،خیرالله خادمی روز چهارشنبه در جریان بازدید از روند اجرایی طرح های راه سازی ملایر بیان کرد: توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور در ۴۰ سال گذشته بی نظیر و با قبل از انقلاب غیرقابل مقایسه است.


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور درباره طرح بزرگراه ملایر به آورزمان و نهاوند گفت: برای اجرای این طرح پیگیری های زیادی صورت گرفت و تبدیل وضعیت آن به بزرگراه در دولت مصوب شد.


وی با تاکید بر اینکه با تلاش های صورت گرفته روند اجرایی این بزرگراه نباید طولانی شود، از نمایندگان ملایر و نهاوند در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد: با استفاده از اهرم های در اختیار خود کمک کنند سال آینده این طرح افزایش اعتبار داشته باشد تا بتوان در مدت ۲ تا سه سال آینده آن را تکمیل و بهره برداری کرد.


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ارتقاء این مسیر به بزرگراه ضروری بود، روند توسعه زیرساخت های این منطقه را مطلوب و رو به جلو ارزیابی کرد و افزود: این روند موجب می شود شرایط اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و سیاسی منطقه ارتقاء یابد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بیان کرد: در آینده ای نزدیک با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی طرح اتصال راه آهن نهاوند به شبکه ریلی کشور و بزرگراه ملایر به آورزمان و نهاوند آغاز می شود.


طرح بزرگراه ملایر


طرح بزرگراه ملایر به آورزمان و نهاوند به طول ۴۰ کیلومتر است که هشت کیلومتر آن در حوزه نهاوند و ۳۲ کیلومتر در حوزه ارتباطی شهرستان ملایر است و به تازگی ۲۲ کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه از مراحل اجرایی احداث محور چهارخطه ملایر به توره، ملایر به آورزمان و ملایر به تویسرکان در مسیر روستای حسین آباد شاملو بازدید و در جریان مشکلات این طرح ها قرار گرفت.